تصادف خونین در کرمان | ۴ نفر در دم جان باختند

در تصادف کامیون و پراید در کرمان ۴ نفر کشته شدند.
تصادف خونین در کرمان | ۴ نفر در دم جان باختند
کد خبر : ۵۱۷۹۷

سرهنگ علی رضایی رئیس پلیس راه کرمان در خصوص این تصادف گفت: در کیلومتر ۱۵ جاده رابر - اسفندقه به علت تغییر مسیر ناگهانی کامیون بنز میکسر نسبت به سواری پراید، چهار نفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند و ۲ سرنشین دیگر نیز وضعیت مناسبی ندارند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده رابر - اسفندقه استان کرمان گفت: این جاده روستایی با عرض کم و فاقد خط کشی است. سرعت در جاده‌های روستایی بسیار پایین است، اما یک انحراف کوچک و تغییر مسیر ناگهانی باعث چنین حوادث ناگواری می‌شود.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران کرمان هم، تصادفی در جاده رابُر - اسفندقه استان کرمان رخ داد که در نتیجه آن یک کامیون میکسر با برخورد به یک خودروی پراید منجر به مرگ چند نفر از عزیزان ما شد.

حمید سالخورده گفت: حادثه رانندگی منجر به مسدود شدن جاده نشد و به همین دلیل، مدیریت بحران به این موضوع ورود نکرد. اگر حادثه رانندگی جاده را مسدود می‌کرد و احساس می‌کردیم که بحرانی در حالِ شکل گیری است، به این موضوع ورود می‌کردیم.

او عنوان کرد: به دلیل شرایط کاری در جریان ماجرا هستیم، اما وضعیت جاده به گونه‌ای نبود که مدیریت بحران ورود کند.

کامیون میکسر از سمت روستا‌های پایین‌دست شهرستان رابر (سرغشک) به سمت مرکز این شهرستان در حرکت و خودرو پراید حامل کارکنان شبکه بهداشت نیز هم‌مسیر این کامیون بوده است. به گفته فرمانده پلیس راه شمال کرمان، مرگ چهار نفر از همکاران شبکه بهداشت رابُر در این حادثه به علت پرتاب بار و وزن میکسر روی پراید رخ داده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر